رستوران و فست فود کافی شاپ و سفره خانه شیرینی و نان عرقیات و عطاری گوشت و سبزیجات آش و کله پاچه محصولات غذایی پزشکان دندان پزشک کلینیک های زیبایی سالن آرایش و زیبایی خدمات آرایش و زیبایی محصولات آرایش و زیبایی مراکز مراقبتی مراکز درمانی داروخانه خدمات پزشکی و درمانی خدمات تفریح و سرگرمی معماری و دکوراسیون تزئینات داخلی مبلمان و سرویس خواب فرش لوازم خانگی عینک ساعت جواهر و بدلیجات تشریفات و خدمات مجالس دامپزشکی گالری پوشاک خودرو املاک سیسمونی و سرگرمی کودکان باشگاه ورزشی فروشگاه لوازم ورزشی کامپیوتر موبایل خدمات قبض و موبایل آتلیه عکاسی مهاجرت و جهانگردی گردشگری محصولات آموزشی و فرهنگی هنر و موسیقی آموزشگاه ها مدارس خوابگاه ازدواج خدمات ساختمان آسانسور بورس محصولات پزشکی گلخانه و لوازم کشاورزی فروشگاه زنجیره ای خدمات عمومی خدمات حمل و نقل خدمات حقوقی خدمات بیمه دیگر خدمات

باشگاه های یوگا شیراز و لیست بهترین باشگاه های یوگا در شیراز

یوگا شیراز

لیست بهترین باشگاه های یوگا شیراز را در پایین مشاهده میکنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از باشگاه های یوگا در شیراز  روی آن کلیک کنید.

لیست بهترین باشگاه های یوگا شیراز، روزانه بروزرسانی میگردد. لطفا مجددا به ما سر بزنید.

یوگا شیراز

بیست متری سینما سعدی
اطلاعات بیشتر...
معالی آباد
اطلاعات بیشتر...
بلوار پاسارگاد
اطلاعات بیشتر...
فرهنگ شهر
اطلاعات بیشتر...
بلوار امیرکبیر
اطلاعات بیشتر...
معالی آباد
اطلاعات بیشتر...
عفیف آباد
اطلاعات بیشتر...
میدان مطهری
اطلاعات بیشتر...
معالی آباد
اطلاعات بیشتر...
میدان گلستان
اطلاعات بیشتر...
معالی آباد
اطلاعات بیشتر...
بلوار سرباز
اطلاعات بیشتر...
سی متری سینما سعدی
اطلاعات بیشتر...
بلوار مدرس
اطلاعات بیشتر...
فرهنگ شهر
اطلاعات بیشتر...
قدوسی شرقی
اطلاعات بیشتر...
فرهنگ شهر
اطلاعات بیشتر...
فرهنگ شهر
اطلاعات بیشتر...
خیابان فلاحی
اطلاعات بیشتر...
معالی آباد
اطلاعات بیشتر...
معالی آباد
اطلاعات بیشتر...
سوالات پرتکرار کاربران در مورد یوگا

یوگا ورزشی نیست که صرفا برای کاهش وزن انتخاب کنید، در واقع یوگا یک ورزش ذهنی و روانی میباشد ولی اگر بصورت مداوم انجام شود کاهش وزن را نیز به همراه خواهد داشت ولی نه به اندازه یک ورزش هوازی یا فیزیکی. به لیست زیر دقت کنید:

  • یک ساعت شناکردن: ۴۰۰ کالری.
  • یک ساعت: ۶۶۰ کیلوکالری.
  • یک ساعت ایروبیک: 460 کیلوکالری.
  • یک ساعت تنیس خاکی: ۴۷۰ کیلوکالری.
  • یک ساعت یوگا: ۱۷۵ کیلوکالری.

بصورت خلاصه به موارد زیر میتوان اشاره کرد:

  • افزایش اعتماد به نفس.
  • کاهش استرس.
  • لاغرتر و قویتری میشوید.
  • افزایش انعطاف پذیری.
  • افزایش تمرکز.
  • بهبود تنفس.
  • مناسب برای قلب، کاهش فشار خون و ...

خیر. بصورت معمول همه فکر میکنند یوگا مخصوص افراد پولدار و مشهور میباشد که سطح درآمد بالایی دارند ولی در واقع اصلا به این شکل نیست. شما میتوانید حتی در منزل نیز حرکات یوگا را انجام دهید بدون نیاز به تجهیزات و لوازم گران قیمتی.

خیر. ورزش یوگا از ورزش های ضروری برای همه افراد در هر سنی میباشد ولی باید توجه داشت که اگر حرکات آن درست انجام نشود باعث آسیب رسیدن به بدن شما میشود. برای شروع بهتر است با مربی های یوگا و ثبت نام در باشگاه های یوگا طرز درست انجام حرکات را فرا بگیرید.

یوگا میتواند اثرات مفید یا حتی درمان قطعی برخی از بیماری و مشکلات زیر باشد:

  • درمان بیماری های مزمن.
  •  سلامت قلب و عروق.
  • کاهش فشارخون.
  • کاهش استرس و اضطراب.
  • مقابله با سرطان جانبی سرطان.
  • کاهش کمردرد.
  • مقابله با آرتروز.
  • درمان بی خوابی.
  • تقویت سیستم ایمنی بدن.